Monday, January 9, 2012

Yeay! Dapat Baucer Buku!


Dimulakan dengan Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum..Uihh..da lama da rasanya tak update blog..

Hari nak share pasal apa ek? Urmm..pernah dengar tak pasal Baucer 1Malaysia RM200 tu?*tiba2 rasa excited ^_^'

Okkey la...saya akan ceritakan sedikit mengenai baucer ni..Baucer ni actually telah diumumkan oleh Y.A.B Perdana Menteri Malaysia merangkap Menteri Kewangan semasa pembentangan Belanjawan 2012..tujuan utama adalah utk mngurangkan bebanan perbelanjaan pembelian buku pengajian...Faham2 je lah kan,satu buku pn da mncecah RM80 ke atas..bg saya mahal la jgk..


Baucer ni akan diagihkan kpd lepasan SPM dan setaraf yg sedang melanjutkan pengajian di pusat matrikulasi, politeknik, tingkatan 6, dan IPT (dari dip hinggalah PhD) tahun 2012..

Dan yang paling penting, baucer ni hanya sah laku selama 3 bulan shj dari 1 Jan hingga 31 Mac..

Baucer ni tak boleh di tukar kpd tunai dan hanya kedai2 buku yg terlibat shj kita boleh gunakan baucer ni..agak2 MPH join tak pelaksanaan inisiatif ni? *sy sangat suka MPH! Hehe..


So korang,jgn lpskan peluang ni okkey!


Oppsss! Lupa! Korang kena tunjukkan ic dlu bru boley buat transaksi beli buku dgn kedai yg terlibat..Hehe..

Alright! Da ngantuk! Gunakan sebaik mungkin baucer tu okkey!

See You Next Time!!